Lars Winnerbäck - Strimmor

Här kommer uppdateringen kära vänner :)

Idag upptäckte jag till min stora förvåning att våran allas Lars har kommit ut med en ny singel; Strimmor. Jag har bara lyssnat på den en gång och kan ännu inte riktigt uttala mig om strimmorna. Jag känner ändå nånstans att det här blir en perfekt livelåt som vi kan sjunga med till den 16 juli i Varberg - om han väljer att spela den vill säga. Det är alltid spännande när Lars gör nått nytt, man undrar liksom om han kan hålla uppe prestationsnivån. Tydligen kan han det, varje gång.

Idag klarades UF redovisningen av. Imorgon väntar första religionsprovet och på fredag nästa. Sedan är det över. Över över över! Jag har inte riktigt förstått än. 3 års SLIT, ska snart resultera i en välbehövd ledighet.

Jag lovar mig själv varje gång att inte skriva massa långa diskussioner här om mina lite mer privat känslor men ändå är det just det det alltid slutar med att jag skriver om. Idag handlar det om att jag är trött på att behöva undra och när man kommer sådär nära, så blir det ändå inte av. Jag behöver dig nu helt enkelt. That's it. Ibland önskar jag att du läste här, ibland känns det som att det inte finns nått värre än att du skulle göra det..

/ S

Kommentarer
Postat av: carro

jag vet inte varför men blir så glad av din blogg! :) min uppdatering kommer så snart som möjligt när jag inte har sån huvudvärk längre, haha :)

2008-05-20 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0