när man om någonting är två,

Jag kan ju egentligen bara varna er såhär på förhand att det här blir ett ganska negativt laddat inlägg. Kanske beror det på att jag inte alls har nån förståelse för personer som inte hör av sig (även om det som alltid säkert finns nån jättebra anledning...) eller så beror det på att det är fredagkväll och jag sitter hemma och pluggar. Eller har pluggat. Nu får det liksom vara nog, det finns en mänsklig gräns för hur mycket plugg kroppen klarar av. Nej, resten får helt enkelt vänta till imorgon och söndagen även om det hade räckt och blivit över för hela kvällen  nu också. Mina tyngda känslor idag kan också bero på att jag läste ut min bok innan idag och känner mig som alltid så tom när boken tar slut. Konstigt, töntigt eller lustigt; kalla det vad ni vill.


För att inte avsluta med en allt för dyster klang kan jag ju berätta om saker som gör mig glad för tillfället.
1. Imorgon ska jag ut och roa mig och dricka vin
2. Det är bara 12 skoldagar kvar
3. Angelica har det förmodligen jättebra just nu
4. Det är underbart sommarväder
5. Han är ju söt trots frånvaron
6. Jag är duktig.




S

Kommentarer
Postat av: carro

12 skoldagar kvar?! lyckos dig!

2008-05-10 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0