vad är väl en bal på slottet

idag är det den 30 maj och det innebär två saker:

*Frida fyller 20 år
*Jag ska gå på bal ikväll


det är svårt att förstå att min lilla storasyster fyller så många år idag. vi ska fira henne ordentligt imorgon :) att gå på bal ska bli fun. det är synd att man har så höga förväntningar men jag hoppas verkligen att kvällen kan leva upp till dessa. vid tre tiden ska jag och angie befinna oss på karma för att fixa hår och smink. sen en snabbis till david och möta upp vänner och baldejter. ah, det är väl lika bra jag skriver imorgon istället när jag vet hur allt blev!

/ S

Kommentarer
Postat av: carro

ja de måste du verkligen göra! och lägg upp lite bildermed för de är du dålig i på bd! ;)

2008-05-30 @ 14:54:10
Postat av: Sofia

I know, jag är kass på bd nu för tiden! och jag har ingen riktig bra ursäkt.. det blir nog en balresumé och bilder imorgon :)

2008-05-31 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0