x-effect

just nu befinner jag mig nere i vår bodega där jag tänkte spendera natten. egentligen är det väldigt mysigt här nere, nackdelen är väl att man får sova i en bäddsoffa. jag är hungrig också men orkar verkligen inte gå upp och hämta nått att äta. jag tittade nyss på ett program på mtv som hette x-effect. det kan faktiskt ha varit det löjligaste program jag sett. bortkastad tid, titta inte på det!

ingen mer skola. det känns otroligt befriande men samtidigt så sorgligt. tanken på att vi hade sista klassrådet eller att vi hade vår sista fika i solen får en ju ändå att tycka lite synd om sig själv. ska jag behöva lämna det här som känns så bra? skolarbetet kommer jag självklart inte sakna, men klassen...

ibland blir jag arg på mig själv för att jag beter mig som någon som jag inte alls vill vara. och jag tror det kommer ta tid för mig att förstå att det är helt okej att inte göra nått alls en längre stund. det kanske tar ett tag att sluta få dåligt samvete om man inte gör nått vettigt. det kommer ta ett tag att liksom återställa sig efter tre år på ep.

men när vi gjorde utvärderingen idag svarade jag JAom jag skulle valt samma linje om jag visste vad jag vet idag. och det stämmer.


/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0