årets blogg - Kenza

det är så typiskt att Kenza skulle vinna priset för årets blogg. jag tycker det är fel. visst, hon är en jättesöt tjej med ett liv som många säkerligen kan vara intresserade av. MEN. enligt mig ska årets blogg vara en blogg som är bra skriven, med nått viktigt att säga och nån slags röd tråd. inte en blogg som varje dag börjar "godmorgon mina söta läsare. jag är sååå trött, hur är det med er?" det är boring. tråkigt. inte intressant. förstår inte vad alla som röstade tänkte med.

jag hade i alla fall gett priset till allas vår blondinbella. här snackar vi entreprenör och en bra blogg!




/ S


Kommentarer
Postat av: carolin

jag håller verkligen med dig!

2008-10-17 @ 07:26:40
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius
Postat av: Frida

Så sant!

2008-10-17 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0