electric bird

när jag har varit 'ledig' nu har jag aldrig velat sova ut pga. att jag inte velat komma in i fel vanor. men nu, när jag inser att jag borde ta till vara på dessa underbara dagar har jag upptäckt det härliga med att somna ett timma på soffan utan att få dåligt samvete. aahh, så gött.

jag kom på innan att mina kort kanske kommit, så jag sprang ut till brevlådan och ja visst, där låg dom! nu ska jag sätta mig och kika igenom alla och kanske minnas lite...

ett stort PS. det måste vara nån mer än jag som bara älskar låten i lindex reklamen? den heter 'Electric bird' och sjungs av sia. jag har nu hela deras album på min älskade ipod tack vare underbara magnus.

/ S

Kommentarer
Postat av: Frida

du är inte ensam! jag älskar den också :)

2008-10-01 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0