förändring

hej,


igår spenderade jag kvällen hemma hos emelie med ett gäng härliga tjejer. vi kom på att alla 7 var blondiner, vilket var lite lustigt. 7 stycken, vad är oddsen? det blev i alla fall god mat och firande av emelies 18 år. jag, maria och madde smed även lite planer. jag vill vill vill.

idag hade vi en klämdag på jobbet så man fick så snällt vara ledig. det blev övningskörning med pappa innan jag begav mig till karma. jag fick ett ryck i onsdagseftermiddag och bestämde mig för att inte vara überblond med långt hår längre. been there done that. klippte av ca 10 cm, och slängde i slingor i olika nyanser så nu är jag lite mörkare. det känns bra. jag, frida och pappa åt lunch på jenses och jag och pappi åkte sedan upp och hälsade på farfar en sväng. lite chill på stan med frida senare sitter jag nu här. frida ligger och sover i sängen jämte. vi ska snart laga tacos och kolla på idol.

lite senare kommer magnus hit. det blir mysigt. på söndag är det bara en vecka kvar tills de där pojkarna lämnar oss stackars flickvänner i borås för sitt äventyr... tiden går för fort.

PUSS



FÖRE


EFTER


Kommentarer
Postat av: Frida

vacker som en dröm! :)

2008-10-31 @ 23:39:34
Postat av: carolin

blev jätte fint :)

2008-11-01 @ 00:37:46
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0