hello saferide - anna

hej hej hej hej hej (speciellt hej till min nya läsare MAGNUS LANNEHED, hej älskling)


jag gillar att jobba. jag tycker det är en härlig tanke att det bara rullar in pengar varje timma. visst att man får vänta varje månad på lönen men ändå. man vet att pengarna kommer att komma. dessutom är det härligt att sysselsätta sig, lära sig nya saker och möta nya människor. jag trivs superbra på godsmottagningen och på tåget just nu! det är lika bra att njuta, man vet aldrig hur länge man får vara kvar.


läste på klasstråden på facebook att det är ett julbord på g. jag hoppas verkligen att många ska dit och att det blir en härlig reunion. jag letar efter roliga saker att göra under mitt livs gråaste och tråkigaste vinter & vår som väntar..


/ S


"She would have won the Nobel Prize
And thank her mama for all the good advice
And we could have gone swimming near that cottage by the lake
And she'd never have to know what it's like when your heart breaks"

LYSSNA PÅ HELLO SAFERIDE MED LÅTEN ANNA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0