och dagarna rullar fram..

helgen är över. sammanfattning:

FREDAG: jag & moa jobbade över i en timma och efter jobbet hade vi kalas för mamma som fyllde år. sedan åkte jag till jonna och hade en supertrevlig kväll tillsammans med angie, jonna, sara, frida och jennifer. det blev tacos och mycket prat om allt möjligt. jag kom på att jag har så underbara vänner. kvällen avslutades med min magnus.

LÖRDAG: jag och M åt sen lunch i knalleland och på kvällen bar det av till sjömarken. vi var ett härligt tjejgäng som förfestade hos Linnea innan trägårn. riktigt roligt! :)

SÖNDAG: aah, vilken härlig dag. vi sov länge, duschade, tittade på kort, och sist men inte minst; tog en prommenad i skogen som resulterade i älgjakt. här ska poängteras att det var älgen som jagade oss och inte tvärtom. det var länge sedan jag var så rädd! vi såg tre älgar, varav två började springa mot magnus och vi fick fly fältet. magnus kommentar efteråt var: "kan vi inte gå tillbaka så jag får se dom igen?"

och nu är det måndag. som vanligt. vanligtvis brukar jag gillar när veckorna rullar på och tiden går framåt men inte nu. den 9:e november kommer skrämmande snabbt mot oss..

Kommentarer
Postat av: Frida

you're all mine efter 9 nov, jag ska ta hand om dig <3

2008-10-13 @ 23:03:51
Postat av: carolin

har jag missat något, vad händer den 9maj? :)

2008-10-14 @ 01:33:38
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius
Postat av: Sofia

tack frida!



carolin, jag antar att du menar den 9 november :P i alla fall, då åker Magnus ut och reser i Asien i ett halvår..

2008-10-14 @ 19:12:08
Postat av: carolin

oj skrev visst fel :) ah okej.. då vet jag!

2008-10-15 @ 02:35:47
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0