och han kysser som en karl ska

detta, mina kära vänner, är min sista arbetslösa dag. och jag sitter här och gör ingenting. kanske är det så det ska vara. lugnet innan stormen? kan tänka mig det. jag är jättttttehungrig så jag tänkte snart äta lite lunch, sen våra bästa år och sen buss in till stan. ikväll blir det bowling och film med frida och magnus.


SOFIA TIPSAR:


Soda streamat kranvatten och funlight appear. om ni inte redan har provat att blanda kolsyrat vatten med saftsmaken appear (apple and pear) så gör det! smakar som den godaste cidern, och det är ett billigt alternativ (om man har en soda stream förstås..)

Electric bird. ja, vad ska man säga? en förbaskat bra låt som är på tok för okänd.

Patrik 1,5. en bra film med bra budskap och handling. dock lite löjlig stundtals.. men överlag; en hälig skratt och mys film.

/S


Kommentarer
Postat av: jonna

låter mums.



apropå sodastream, jag är lite nyfiken på huruvida oboy är nån succé eller inte.. man har ju hört om det :P

2008-10-03 @ 14:18:16
URL: http://jonnaforsell.blogg.se/
Postat av: Frida

hehe oboy? vågar man prova det? ;)

2008-10-05 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0