tre, three, kolme, tres, τρεις, три

idag är det inte vilken dag som helst för idag är det den 2 oktober.


idag stod det helt klart att jag ska börja jobba på Parker igen genom Söder & co. jag ska dock inte tillbaka till insatsgruppen där jag jobbat alla tidigare år utan nu blir det nått annat, nytt och fräscht. ett slags projekt som
dras igång som jag ska hjälpa till med. och det bästa av allt; jag får jobba med Moa! så imorgon skriver jag kontrakt, får kläder av min nya boss; systeryster Frida. och på måndag börjar jag. spännande!


idag är det exakt tre månader sedan jag och Magnus made a deal.  vi förundras fortfarande över hur lustigt det är att det blev just vi. jag har nog aldrig tidigare känt mig så hemma med någon. allt är så lätt med magnus, så problemfritt, så underbart. det enda som står i vår väg är väl hans asien-resa som tar start om ca en månad. det blir ett halvår utan varandra (eller tre månader x2 om jag åker ner och hälsar på) men vi ska klara det. det har vi bestämt och så blir det. dagen ska firas med bio.

/ S


Kommentarer
Postat av: Jonna

2008-10-02 @ 17:48:46
Postat av: jonna

grattis till jobbet! och mysigt med bio du :)



haha. jadu, det hoppas jag verkligen (att du kommer och hälsar på i paris alltså) jag är en trogen läsare här ska du veta trots uteblivna kommentarer, jag får väl bättra mig.. ;)



<3

2008-10-02 @ 17:54:32
URL: http://jonnaforsell.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis till 3 månader, och välkommen till Söder ;D

2008-10-05 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0