aaaahhhh, björn

jag och angelica var i göteborg igår och såg björn, måns, soran och özz. vi trodde väl egentligen att björn skulle vara den enda som var rolig men ack så fel vi hade. hela gänget fick oss att skratta oavbrutet (även om björn var i särklass bäst!). ah, så många roliga skämt. skulle vilja återberätta dem allihop men jag varken minns eller orkar. det var i alla fall en härlig dag, kanske en sista pust av sommaren, och en underhållande afton. TACK jonna, sara och frida som gav oss dessa biljetter den där dagen i april.. <3

:)


Kommentarer
Postat av: Frida

är jag den enda som är lite avundsjuk? ;)

2008-09-28 @ 22:25:30
Postat av: Sofia

jag skulle ha varit avundsjuk på mig själv :D

2008-09-29 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0