arn <3 heatscoop

hej,

helgen har varit bra! fredagens väntan på magnus blev väldigt lång men det hade sin förklaring.. lördagen spenderades en stund i djurparken men mestadels i affärer med frida. vi shoppade loss efter en tuff inventering av garderoberna som jag berättade om. kvällen som skulle blivit en partykväll blev en jättemysig hemmakväll med Magnus. behövs ibland. i går hade vi en slö förmiddag innan vi tog tag i våra liv och duschade, var i knalleland, gjorde miniutflykt till tavernan och på kvällen lagade vi GOD mat åt familjen lannehed. härlig dag!


nu ska jag snart springa till bussen, jag och angelica ska nämligen gå på bio och återse vår kära arn. som vi har längtat!

(idag var förresten min första oficiella dag som arbetslös)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0