att ta tag

hej,

idag gick jag upp vid kvart i sju, riktigt tidigt med tanke på den vanor jag kommit in i nu under ledigheten. jag åkte med frida in till stan och gick upp till körskolan. där hade jag 8.20 min första körlektion. eftersom att jag har kört väldigt mycket hemma var jag inte så nervös utan det kändes mest skönt att man skulle få lite tips från en expert. vi körde runt lite, backade runt gathörn, fickparkerade, startade i backe osv. det gick bra! ska tänka på att kika i speglarna, det var väl det vi kom fram till efter dagens lektion. det blir sedan 4 lektioner till efter att jag kört och övat mer hemma. det här blir nog bra tror jag.

när jag gick från lektionen kände jag mig väldigt duktig så jag gick förbi city och inhandlade en korsordstidning (jag vet....) och en cola light. satt på centralen och knäckte ordgåtor så huvudet knakade innan bussen tog mig hem till aplared. och här sitter jag med mina korsord. riktigt bra för min hjärna att få tänka lite för omväxlings skull.. en sallad från orion är strax på väg hem till mig, MUMS.

det är väl konstigt, att man efter mer än två månader tillsammans med någon kan sakna någon ofantligt mycket när man sågs dagen innan? det går en dag utan att man ses, och det känns som att det var en månad sedan. ah, det behöver inte gå många timmar för att jag ska hinna sakna min älskling.  

/S

Kommentarer
Postat av: moa

snart kan vi åka på våra egna VPS.

2008-09-17 @ 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0