en angelica-och-sofia-dag

hej!

dagen har varit BETYDLIGT bättre än gårdagen. jag hade verkligen en depp-dag igår.. idag, i alla fall, mötte jag upp angelica i stan vid halv tio tiden. vi gick till city och handlade lite gott (vattenmelon, vindruvor och cola light) och tog sedan bussen hem till aplared. här hemma har vi internetat oss, gått promenix i byn, kollat film, ätit gott, internetat oss mer och snackat skit. vilken härlig dag! allt detta skulle jag ju gjort ensam annars, men det är ju så mycket roligare att ha någon annan som sitter jämte.

nu sitter jag och inväntar my man som förmodligen är på väg hit nu. kranen gick sönder här hemma innan också, det gick inte att stänga av den. så pappa fick åka hem från jobbet och hjälpa oss att stänga av allt vatten till hela huset. = en väldigt kissinödig sofia som inte har kunnat gå på toa på ett bra tag. men nu verkar det vara lagat snart.. det blir nog en lugn och mysig magnus-och-sofia-kväll.

imorgon nalkas ullared,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0