en fredag

jag har insett att jag är väldigt duktig på att gå upp i tid och utnyttja dagen trots att jag egentligen inte behöver eftersom att jag ändå bara går hemma. ofta går jag upp med magnus vid halv sju och stannar sedan uppe resten av dagen. vill inte komma in i några dåliga vanor om man helt plötsligt skulle få ett jobb där man behöver gå upp sex igen..

sen i morses och fram till nu har jag suttit och fixat med kort som jag vill skicka in för framkallning. 357 stycken kort har jag fått ihop hittills. det är från studenten, balen, USAx2 och lite annat. nu väntar jag bara på entreprenörsbilderna från angelica : )

dagen kommer bestå av mycket stickande på den blivande halsduken, endel övningskörning och lite tv.




ett kort som ska in för framkallning. jag saknar er...


Kommentarer
Postat av: Frida

underbart kort!

2008-09-28 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0