för länge, länge sedan.

när jag fyllde 13 år fick jag en födelsedags present av nella. det var en bok. en dagbok. jag visste kanske inte då att det var början på någonting som hjälpt mig så ofantligt mycket. jag fyllde den boken ganska snabbt med tankar och känslor och efter det har jag fyllt ytterligare 6 stycken. 7 böcker på drygt fem år. det är så fruktansvärt intressant att gå tillbaka och läsa. jag var så ung, och allt var så nytt. det finns så mycket som jag endast har berättat för dagboken och inte för någon annan.

så nu, när jag har massa tid över, ska jag läsa alla dessa sju böcker (snart påbörjas en åttånde..) och fundera, analysera och förstå. jag SKA göra det. det är något jag behöver göra. så här sitter jag med ettan, min första älskade dagbok. och jag var så liten..

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0