just stand up

såg just ett klipp på youtube. massor av kända sångerskor i usa har gått ihop och sjunger tillsammans låten 'just stand up' för att man ska stå upp för cancer. helt rätt om man frågar mig; bra att man kan använda sitt kändisskap till något vettigt!

helgen är över och det är måndag. för mig är det egentligen ingen skillnad förutom att det är lite tomt på folk att prata med på veckodagarna här hemma. under helgen som gått har jag i alla fall lyckats dra på mig en förkyldning. men jag hoppas att den ska stanna i det stadie den befinner sig i nu (hosta och halsont) och inte utvecklas till massa feber osv.

i fredags var det taco+film kväll med systrarna, i lördags gick magnus sjömarkskampen i regnet medan jag och frida shoppade i stan. på kvällen hade moa födelesdagsförfest, vilket var mycket trevligt, och sedan blev det utgång till trägårn. helt okej kväll. söndagen, som numera är min favoritdag-i-veckan, spenderades med magnus. vi skulle spelat bingolotto men fick inte tag på några lotter så det blev mat och film istället. funkar det också :)


får se vad som händer i veckan. hade tänkt träna endel men vet icke om det är så bra med tanke på förkyldningen.

puss

Kommentarer
Postat av: carolin

åh har du den länken till youtube? :)

2008-09-09 @ 04:21:36
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius
Postat av: Jonna

så sant så sant!



btw, menar du friskis? jag och frida ska dit på onsdag em om du har lust och känner dig fit for fight ;) ses sen!

2008-09-09 @ 13:13:12
Postat av: Sofia

här är länken :):



http://www.youtube.com/watch?v=Mr5mvNPyV1I



jonna; ja, jag menar friskis. har köpt kort där, tro det eller ej! får se hur jag känner mig imorgon, vi kan ju prata om det sen!

2008-09-09 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0