kanske världens tråkigaste dag

nu ska ni få höra om min fruktansvärt tråkiga dag. jag åkte från sjömarken vid halv åtta och kom till aplared vid halv tio. satt vid datorn och läste lite gamla dagböcker. kollade på våra bästa år mellan tio och elva och stensomnade sedan i soffan. vaknade vid ett och kollade tv till två. åt middag, läste dagböcker och började sedan resa ut de kort på datorn som jag ska skicka in för framkallning. och det blev jag precis klar med. 310 kort från min bärbara ska skickas in och det kommer endast att kosta mig 119 kr. hur billigt som helst.

klockan är snart sju och jag förstår inte var den här dagen har tagit vägen. sanslöst. kanske blev jag dessutom lite deppig av att läsa min gamla dagbok. det är så ledsamt ibland. och så var jag redan deppig för att jag inte gjorde nått vettigt. det blev inte bra alls. slutade NÄSTAN i tårar, men jag tog ett snack med mig själv. fan, så här kan man ju inte hålla på. tycka synd om sig själv på det sättet. raska upp dig sofia!

/S

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är kanske bra att ha tråkiga dagar ibland, för då uppskattar man de roliga dagarna mer!

2008-09-19 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0