like sand through the hourglass so are the days of our lives

HEJ,

Idag har jag äntligen fixat de där sablans korten som ska in för framkallning. det var ett väldans knep och knåp innan det blev rätt. men nu är de iväg skickade och kommer väl snart hem i brevlådan.

efter en god kycklingsallad och lite våra bästa år skrev jag in mig på söder & co. så nu hoppas vi på lite sysselsättning om dagarna. jag har inga problem med att erkänna att det börjar bli rätt segt att gå hemma.

nu tänkte jag faktiskt gå ut och rensa vår grusgång på ogräs. det blir fint, jag tjänar lite pengar + att jag får frisk luft! kan det bli bättre?


HEJDÅ,




kan man bli beroende av en löjlig amerikansk såpa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0