the world you thought you lived in

idag har varit en bra dag - och den är inte slut än!
jag gick inte och la mig igen när jag hade skickat
iväg magnus till jobbet utan jag gjorde istället lite
körkortsteori. guldstjärna nr.1. åkte sedan ner till
staden och gick till johnnys trafikskola. bokade där
in min första körlektion. guldstjärna nr.2. gick sedan
vidare till arbetsförmedlingen och skrev in mig där.
guldstjärna nr.3.

en lunch med mamma och frida och en fika med
en god vän senare sitter jag här hemma i mitt
stökiga rum. snart är det dags att packa iordning
lite och koka upp lite o'boy. jag och angie ska
nämligen heja fram sjömarken då de möter BAIK.
för det krävs det massa varma kläder, halsduk,
sittunderlag och varm oboy i en termos. men innan
detta kanske jag hinner med lite mer teori.
guldstjärna nr.4.

puss

Kommentarer
Postat av: Frida

du är så duktig så :)

2008-09-19 @ 15:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0