att gå till sängs med en dator

angelica säger:

jag gick precis och laaaa mig


sofia säger:

med datorn?!

snusikgt.


angelica säger:

det är bättre än nån kille det ska du veta.


sofia säger:

oooh


angelica säger:

man behöver inte göra sig till ett dugg. datorn tycker om mig för den jag är


sofia säger:

och du får välja sida av sängen


angelica säger:

precis


sofia säger:

han blir inte sur om du "har huvudvärk och inte orkar"


angelica säger:

nej, och om man blir trött på honom kan man bara lägga han på golvet


sofia säger:

hahahaahha. ska jag prova nästa gång jag tröttnar på min kille

se hur skoj han tycker det är.


angelica säger:

det tycker jag. 

och det bästa är att han inte klagar för det


sofia säger:

härligt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar er konversation! ;) självklart kommer jag hem till helgen, ska bli grymt kul & jag är galet laddad! :)

2009-08-27 @ 09:12:46
URL: http://eighteenyearslater.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0