NU ÄR DET FREDAGSMYS

jag hade en förbannat rolig kväll igår. så enkelt kan det vara ibland.
roligt roligt roligt. det är så bra när alla kan ha roligt på samma kväll,
utan några dramaqueens eller killproblem. bara girls-just-wanna-
have-fun känsla.


det blev en kort kort natt på 2 timmar innan arbetarens väckarklocka
ringde och sen var det omöjligt för mig att somna om. men jag har
haft en bra dag med angie. ikväll blir det elin sigvardsson på ellagården.





(fick dock en kommentar igår som jag inte riktigt blev vän med;
"va, men sofia, du är väl lite sådär rädd för att vara ensam?")

what?



Kommentarer
Postat av: moa

morgondagen kommer bli dubbelt så skoj!

2009-08-28 @ 16:49:04
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0