om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd

en liten uppdatering, skulle vara på sin plats!

fredag
jag och angelica styrde benen mot teknis för att prata
vett med entreprenörsettorna. efter det blev det häng
& en god lunch på thai. kvällen bjöd på konsert på ellagården.
om jag nån gång blev kär i winnerbäck för hans förmåga
att skriva och framföra musik så har det samma hänt igen,
fast i elin sigvardsson denna gång. hon är sjukt duktig.

lördag
dagen började med stan och knalleland med frida & sofia.
kl halv sju infann jag mig hos angelica för att tillsammans
med mina vänner fira hennes inflyttning. det blev en bra
förfest, en bra stund på trägårn, och även en överranskande
efterfest för mig och moa. I say no more. WE FOUND THEM.

söndag
jobb på ellagården. god mat. häng hos C.


en bra helg, bra bra bra.



elin på ellagården


lördagens outfit



KRAM på mina fina vänner



jag har coola best friends



moa is off to london in one week...



kommer sakna henne!



PUSS godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0