put your hands on me

E, här får du det där långa & jobbiga funderar-inlägget som du befarade skulle komma.

det är svårt. det är alltid svårt med dig. har alltid varit och
kommer alltid att vara. kanske är det just det som är charmen,
eller vad tror du? vi lyckas alltid hitta en väldigt bra anledning till
varför det inte skulle funka, eller så har vi bara otur med timing.
jag vet inte.

precis, jag vet inte. du vet inte. vi vet inte. man kan aldrig veta.
kanske behöver man inte veta, i alla fall inte nu. det var du själv
som sa det så bra; "..men ibland kanske man bara måste tänka
på det som är här och nu".

jag har sagt det så många gånger i så många andra situationer,
att jag bryr mig inte om vad som hände igår eller vad som händer
imorgon. nu blir det som det blir.

jag tror inte ens vi kan såra varandra igen. been there done that.
--


vilken frihetskänsla jag kände när jag styrde bilen från jobbet idag.
inget mer slit som vaktmästare, och i helgen blir det VARBERG.
blir skönt att komma iväg och koppla bort allt.

/ S


PS. varför ska norge få den bästa från sverige?



.

Kommentarer
Postat av: Ö

Oväntat ;)

2009-08-09 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0