a very merry christmas

imorgon är det julafton. har inte riktigt tagit in det i min
överbelastade hjärna än. känns inte som när man var liten.

ikväll har det varit uppesittarkväll här ute i aplared. när rösten
svek pappa började han helt okontrollerat stampa foten i golvet.
höll takten rätt bra ändå när vi andra skrek.

som alla år är det ett späckat schema som gäller imorgon.
vid nio tiden bär det av till farfar i dalsjöfors, sen vid halv elva
ska vi infinna oss hos mormor på trandared, sen hem till mamma
vid tolv, vidare till kyrkan vid fyra tiden, hem till aplared och senare
kommer min favoritclaes & sen är julafton över. igen.


det låter kanske såå klyschigt,
men jag önskar mig faktiskt bara
en sak i år.





(claes, frida & hampus på jul på liseberg)



(louise, anna och jag på julfesten)



GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0