en nöjd sofia.

jag sitter här, fortfarande med dubbla byxor & tjocktröja,
riktigt nöjd efter en riktigt bra helg.

fredagen bjöd på första utgången på länge. åh, det var
faktiskt härligt att känna ruset igen, dansa och ha höga klackar.

efter en bra kväll på träggan väntade en varm famn.

jag & frida tog en lång promenad ner till stan på lördagen
och julshoppade. riktigt smidiga var vi! guldstjärna till oss
som för första gången ligger bra till tidsmässigt innan jul.
kvällen blev lördagsmys med film & nutella med min favorit.

idag sov vi ut och började dagen med att bråka om misslyckade
pannkakor. på eftermiddagen styrde claes bilen mot göteborg
med mig, frida och hampus som dyrbar last. jul på liseberg får
fem av fem möjliga poäng.
mysigt, julstämning, trevligt sällskap
och puss under misteln. kan inte be om så mycket mer!

slänger upp lite bilder från dagen en annan dag.
nu ska jag sova & ladda inför en bra vecka.
innan jag vet ordet av är det måndag igen om en
vecka och då KOMMER MOA HEM.

/ S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0