cut it off

idag har varit en bra dag. lunchade med moa & angelica & växlade pengar - gott och nödvändigt. sedan besökte jag frissan och klippte av mig håret. känns så. det är kort nu. enligt mina mått.

jag har också lagt fram iprincip allt jag vill ha med på resan. kläderna är jag jättenöjd med - blev lite och tog inte alls mycket plats. men sen från ingenstans kom massa saker som bara fyllde min 100 liters ryggsäck. får nog packa det på nytt igen imorgon eller på söndag och försöka packa det bättre.. visst, det som tar plats är sånt som kan slängas när vi åker hem och ersättas av shopping. så allt är som det ska egentligen : )

imorgon äger min & moas farväl förfest rum, och det ska bli kanonkul. hoppas jag på.


jag tänker extra mycket på min älskade
magnus nu på alla hjärtans dag.
bara 4 dagar kvar tills vi ses! <3


en korthårig sofia..


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0