observation




hej!

jag jobbade på H&M måndag & tisdag men icke nått mer. rätt skönt, även om det såklart hade varit bra med pengarna. jag har gjort en observation under mina 6 dagar där; det retuneras mer kläder i stora storlekar än i små. och jag har sedan kommit fram till att det kan bero på;

1. det är fler av större storlek som handlar på internet och därav självklart fler returer i ex. L, XL, 42, 44 osv.

2. de större storlekarna är svårare att veta vilken man har. ex, svårt att veta om man är L eller XL, eller 42 eller 44.


(den här t-shirten skulle jag inte retunera om jag så kunde. den kommer
från abercrombie & fitch santa rosa. favoriten, helt klart.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0