en bokälskare går aldrig till sängs ensam

rubriken säger sitt! eftersom att jag är ganska ledig nu för tiden har jag funnit tillbaka till bokslukandet. ligger vaken om nätterna och läser och läser. så igår var jag på biblioteket och lånade fyra stycken, så nu har jag att göra. alltså, vi pratar inte nu om att läsa en bok på några veckor utan nu snackar vi på kanske max 3-4 dagar. är det nördigt att läsa så många böcker på så kort tid? 

jaja. jag har i alla fall lyckats med bedriften att få med mig frida till thailand. FÖRMODLIGEN (ville frida att jag skulle tillägga). så när jag & moa åker den 17:e februari får vi sällskap av frida på planet, och sedan efter två veckor när magnus & co åker till australien och jag & moa reser vidare åker frida hem till sverige. three is a magic number.


/ S



Kommentarer
Postat av: Frida

.. yes it is!

2009-01-14 @ 17:49:17
Postat av: Anonym

STRYK FÖRMODLIGEN,

MED SKA HON :) ÖDE ÖDE ÖDE

2009-01-14 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0