"era små hurtbullar"

jag vet inte ens vad jag vill skriva i detta inlägg.

 vill jag berätta om vad jag har gjort idag? att jag & frida var på gymmet kl 7, att jag har jobbat hos farfar osv.

eller vill jag berätta om hur jag mår? att jag har kommit fram till saker på senaste tiden. så som att jag måste allvarligt börja tänka mer på mig själv.

eller vill jag berätta om vad jag ska göra imorgon? åka in till bibblan och hämta en efterlängtad bok & sen vara hemma hela dagen och läsa den/kolla på SATC.

eller vill jag berätta om hur mycket jag saknar magnus? att han springer runt i mina tankar varje sekund.

eller vill jag kanske helt enkelt bara berätta att det är 20 dagar kvar idag tills vi åker?


jag vet inte.









/ S

Kommentarer
Postat av: carolin

berätta vad du vill för din blogg är lika intressant för de :) sk bli så kul att få följa din resa sen! :)

2009-01-29 @ 02:02:41
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius
Postat av: moa

19 dagar kvar...

jag kunde inte somna igår för att jag plötslig insåg huuur lite tid det är kvar.

2009-01-29 @ 11:14:15
Postat av: Sofia

carolin; tack! och jag lovar att hålla er uppdaterade om resan sen :)



moa; jag vet. snart är det så få dagar kvar så det börjar bli läskigt. resfeber here we come!

2009-01-29 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0