helgen som gått.

i fredags hade jag & moa planerar-förmiddag. vi försökte kartlägga thailand och bestämma vart vi vill åka. vi lyckades rätt bra! jag vill inget hellre just nu än att det går snabbt som attan fram till den 17:e februari.

på kvällen hade jag, maria, linnea och emelie myskväll. nutella och frukt stog på menyn och avnjöts till filmen P.S I Love You (eller bör jag säga P.S I Lööööv ju?). det blev en sen & väldigt trevlig kväll!

lördagen bjöd på hemmasittande & på kvällen kom moa för att kika körslaget. heja philip! moa föreslog trägårn på skämt men jag tog henne på fullt allvar. efter ca en nykter timma där lämnade vi alla berusade och pinsamma människor för donken. där blev det tjejsnack och god mat.

söndagen har varit en riktig slö dag. jag & frida har fixat med datorn och bestämde oss lite senare för att styra cey bilen till maxi. sedan satt vi vid fridas lilla bord och åt gott och spelade spel. tvåsamhet är undebart!


nu väntar en vecka fylld av... hmm. lediga dagar. saknad av magnus.
dagar att fylla ut med något så det blir 17: februari snabbare.

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0