I miss you love

jag vill att dagarna ska gå snabbt. och faktiskt, det gör de. oftast i alla fall.
idag är det bara 26 dagar kvar tills vi lämnar kalla sverige för varmare länder.
det finns ingeting jag vill lika mycket nu som att det ska bli den 17 februari,
och allt vad det innbär. jag får träffa min magnus & jag får ge mig iväg på min livs resa.
 
jag har hittat tillbaka till en enormt bra låt, som jag lyssnade mycket på förr;
miss you love med Maria Mena. den kan gå på repeat i flera timmar
och jag tröttnar inte. underbar.


"I've run out of complicated theories
So now I'm taking back my words
and I'm preparing for the breakdown
Your t-shirt's lost its smell of you
And the bathroom's still a mess
Remind me why we decided this was for the best"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0