tänk om jag ångrar mig och ångrar mig igen

mitt i all den ledsamhet och besvikelse jag har känt de senaste veckorna
så kan jag känna att han på ett sätt gjort mig en tjänst genom att gå vidare
så fort. det får mig liksom att inse att vi förmodlilgen växer åt olika håll numera,
och inte åt samma så som vi gjorde när vi blev kära.

det känns lite lättare nu

det känns skönt att inte vakna med klumpen i magen längre,
och inte känna oro över vem han träffar och vem han blir kär i.
det är den nya han nu, och han är inte min och den nya sofia är inte
hans. det kan vara rätt skönt att vara sin egen ibland, eller hur?




/ S





Kommentarer
Postat av: Madeleine Carslöv

Det är bra Sofia. Passa på att bara tänka på dig själv och hur du vill leva nu när du kan. :)

2009-07-23 @ 19:01:22
URL: http://madeleinecarslov.blogg.se/
Postat av: Frida

du har helt rätt, ibland är det skönt att bara ha sig själv att tänka på! och när du är klar med det så kommer du att göra någon kille där ute väldigt lycklig.

2009-07-24 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0