så att två själar kan få ro

den senaste veckan har rullat på i superspeed, känns det som.
jag tror att det beror på att jag sysselsätter mig  till tusen. för att
slippa tänka på annat liksom. ni förstår.

veckan som gått har varit jobb, jobb, jobb, elfsborgsmatch, träning, teori, 
torsdagskvällsfika, och lite annat smått och gott. sedan kom helgen
som ett svar på mina böner, thank god it was friday.

jag, frida och sofia visade upp våra skills i bowlinghallen och kvällen fortsätte
sedan med tv-häng hos claes. på lördagen hämtade frida & sofia mig på tok
för tidigt
för att åka till gbg. som vanligt blev "jag ska inte shoppa nått alls",
inte alls en sann mening. man mår ju trots allt lite bättre av shopping.
money can't buy you love, men det kan baskene mig köpa
dig ett par snygga jenas, tröjor och snygga underkläder
. kvällen
spenderades med angelica, emelie & linnea hos några boys på förfest
och sedan trägårn. en bra kväll.

idag är det söndag. I say no more.
tycker frida kan komma hem från
ellagården så vi kan hitta på nått.

/ S

Kommentarer
Postat av: Frida

<3 <3

2009-07-13 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0