att tiden du behöver räcker till

så, nu är jag iprincip färdigpackad inför helgen i varberg (efter många
vändningar fram och tillbaka - borås, varberg, borås, varberg..)
självklart har jag packat ner för mycket, det vet jag ju redan nu. men
så är det alltid, och så FÅR det vara.

jag har haft en ENSAM kväll idag. frida begav sig till strömstad vid fyra tiden
och mamma åkte till göteborg lite senare. så i massa timmar har jag för
första gången på riktigt länge varit helt för mig själv. det kan vara skönt ibland.
gå runt och sjunga med i carola/sonja alden/nordman/idde/alla artister man
aldrig erkänner att man lyssnar på
och inte bry sig om att någon ska höra.

men det ska ändå bli härligt när min älskade kommer
och hämtar mig om en stund.
jag har en överraskning till honom ikväll.




/ S

Kommentarer
Postat av: carolin

nyfiken på överraskningen! :)

2009-06-23 @ 16:44:22
URL: http://www.metrobloggen.se/aupairiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0