konsten att härmas

jag hade ju massa bra jag tänkte skrivit här.
idag har jag klippt gräs. mycket gräs. helt okej
ändå, lyckdes få lite färg på min bleknande kropp
i alla fall. det som kommer få mig att gå upp imorgon
är ju helt klart tanken på att jag slutar 12. inget annat.

jag har satt upp lite kort i mitt rum idag. från resan, på mig & frida
och på mig & magnus. det blev fint. jag gillar rum som det
syns att nån bor i. och det gör det i mitt. bra det.

idag köpte jag ett par jeansshorts och ett fint vitt linne.
magnus var med som shoppingstöd, han var ett bra
sådant.


idag säger vi grattis till moa som har startat eget i varberg. hon börjar redan
till helgen, kom och köp ;)



ps. jag kom inte på nån rubrik så jag tänkte att varför inte härmas lite?

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, grattis till moa :P

2009-07-29 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0