..som jag har förälskat mig i

hej (nu var det sådär länge sedan igen)

minns inte ens vad som hänt sedan sist,
förutom att jag har slutat sälja jordgubbar,
extraknäcker på ellagården & börjat vara vaktmästare
cash money flow. (allt är jobbrelaterat..?)

nu är det i alla fall kort vecka, skönt det.
det är först nu jag kan börja se fram emot
midsommar, eftersom att allt har varit så
oplanerat tills nu. jag vill grilla, ha soligt väder,
dricka rödvin, snacka skit med tjejerna, bli
irriterad på fulla pojkar, fnittra, sjunga, äta glass,
bli full, vara i varberg
- och ha en bra midsommar.

så ska det bli.

(ps. idag kom jag på att jag är rätt nöjd med mitt
liv när allt kommer kring. speciellt när jag får en sån
där pil i hjärtat och en våg av saknad kommer över mig,
när det ändå bara var några timmar sedan vi sågs)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0