anything but you

hejochhå

idag har jag bara njutit av ledigheten hela dagen. när jag vaknade vid halv elva insåg jag att jag inte hade några som helst måsten på länge och låg därför kvar i sängen och läste i nån timma. min måste-lista bestod sedan av att mejla arbetsförmedligen, städa badrummen åt mammi, packa grejjerna till pappa & duscha. listan betades av på nolltid och jag har haft massa tid för mig själv. idag har nämligen var min näst-sista hellediga vardag (på ett tag i alla fall).

på onsdag ska jag göra andra delen i riskutbildningen (ena delen är halkkörningen och andra är en teorilektion) och på eftermiddagen är det infomation ang. jordgubbsförsäljarjobbet. jag börjar sälja gubbarna på torsdag utanför coop forum & jobbar sedan med det, och som fastighetsskötare, hela sommaren.

så idag har jag bara gottat mig i att inte behöva göra nått alls.



från i lördags när jonas fyllde 25 (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. så nu drar jobbandet igång snart alltså.. jag är också ledig i morron så om du är sugen på friskis eller nåt & inte har andra planer, så kan du ju höra av dig.. :) PUSS

2009-05-25 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0