den som väntar på nått gott

helgen som gått har varit mycket mycket bra. i lördags ställde jag till med en födelsedagsförfest som tack vare mina underbara vänner blev lika rolig som vanligt. det blev ett besök på både trägårn och tonic (!) och en ganska så tidig hemgång.

igår fick veckan en rivstart när jag, moa och frida åkte till badhuset och simmade (lekte...). jag spenderade eftermiddagen med att säda/rensa mitt rum. jag har ett på tok för litet rum för alla de grejjer jag har. det blev i alla fall två soppåsar med skräp. idag är det tisdag och jag & frida ska snart åka in till stan och luncha med melinda.

imorgon är det onsdag onsdag onsdag.
onsdagen som jag väntat på i ett halvår för länge.




DET ÄR DAGS ATT KOMMA HEM NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0