rainbows and butterflies

nå, vad har hänt sen sist?

magnus kom hem i onsdags, för en vecka sedan.
i lördags var det först elfsborgsmatchen med familjen
och sedan förfest hos jocke och en ickeutgång för min del.
söndagen bjöd på linus konfirmation och i måndags åkte
jag & magnus till jönköping för jag skulle halka omkring i
en bil i några timmar. under tisdagen besöktes trollhättan 
för magnus skulle köpa mc kläder och på eftermiddagen
svettades jag och moa på gymmet. idag åt jag en god lunch
med angelica och tjötade ikapp allt vi missat ses sist.

jag trivs bra med min tillvaro för tillfället. my darling är hemma,
jag är ledig en vecka till, jag börjar jobba om en vecka, snart
är det sommar och sol, jag har läst/läser så sjukt bra böcker,
mitt träningskort gäller ända till september, jag har världens
bästa vänner & det tåls att säga igen - magnus är hemma.

/ S


JAG HAR VÄRLDENS, VÄRLDENS, BÄSTA SYSTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0