walking on sunshine

tjena tjena!

helgen har varit till belåtenhet mina vänner. i torsdags och fredags stod jag och var övertrevlig mot alla jordgubbshandlande pensionärer vilket faktiskt var riktigt roligt. i går firade vi frida som fyllde 21 år med lunch på jensens och lite pressande i solen. på kvällen firade vi andra födelsedagsbarn (dock lite för sent) som fyllt 20. kvällen avslutades med träggan och cheese, precis som det ska. hade dock kunnat skippa idiotvakten som puttade ner mig i rabatten. aj i min svanskota idag.

idag har det ju bara varit så fint väder att man NÄSTAN glömde bort hur bakis man var. nästan. efter en dags övertalning av resten av familjen blev det tillslut pizza, cola och bingolotto framför tv:n. kan man vara på dåligt hurmör när solen skiner så som den gjort idag? tror inte det.


sist men inte minst, jag är så glad för alla mina fina vänner. kommer jag på varje gång. puss på er!


(bilder från gårdagen kommer)


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0