for the sun

vad händer? jag orkar inte vara sjuk. vägrar.
tänker förbise mitt yrselanfall idag & hoppas
det var nått tillfälligt. why me?! inte för att jag
önskar någon annan sjukdom i för sig. okej,
som mamma sa, det kunde varit värre.

jag har bestämt mig för att flytta fokus från
mina mer känslomässiga ärenden till att fokusera
på träning, jobb & mina vänner. det är rätt
påfrestande att inte kunna leva en sekund utan
att tänka på dom dära konstiga människorna
som man tror kommer från mars ibland (männen).

det brukar lösa sig till slut ändå.



(en liten sneakpeak från i lördags. lägger upp några fler en annan dag)


Kommentarer
Postat av: Ingen Flinky

Vi ses i morgon darling! Tur att du mår bättre :) btw, snygg soffa där!



ps. Det här är nog den första kommentaren jag gör på din blogg.. (eller ja, på någons blogg).



2009-11-09 @ 23:05:31
Postat av: Moa

hihi. 40 dagar kvar!

2009-11-11 @ 13:55:41
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0