here comes the sun

den senaste tiden har jag varit
mer sjuk än vad jag varit
under hela mitt liv. (nästan, kanske
lite överdrivet).


har blivit förvånad ett par gånger idag
faktiskt. började med att gunilla från mitt
förra jobb skickade ett krya-på-dig sms.
hur i hela fridens namn visste hon?
(hon hade träffat mamma på ica)
sen skickar jonna ett hur-är-det-sms,
fast hon erkände själv direkt att facebook
är riktigt informationsgivande.
sen sitter jag jämte frida när hon internetar sig
och får då ett sms från claes som tycker att
jag är en datanörd. hur i hela fridens namn
visste han att jag satt vid datorn?
(han hade kört förbi, haft monstersyn och på
något vis sett genom fönstret att jag satt där).

skoj.

men nu vill jag bara bli frisk.

/ S

Kommentarer
Postat av: Frida

du kan inte smyga med något alls ;)

vi vill också att du ska bli frisk <3

2009-11-26 @ 21:09:21
Postat av: Jonna

krya på dig bejbi :)

2009-11-26 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0