here you come again

det är en ny vecka. redan. ibland kan jag känna att livet
liksom går för fort
och att allt bara swischar förbi medan
jag har annat för mig. inte för att det inte händer något
speciellt utan kanske tvärtomt. det är mycket att tänka på
nu. mycket att göra. många att träffa. massa massa känslor.

vi försöker fixa iordning i huset - jag, frida & pappa. skulle skruva
ihop fridas säng innan & jag önskar verkligen att någon hade
filmat. he he.

jag jobbar på ute på kabelfabriken. låter så sjukt tråkigt när man
säger så men faktum är att jag trivs riktigt bra. det lär bli mer jobb
på ellagården nu i december också så frågan är hur jag ska
få tid till något annat än jobb. don't know men det löser sig.
cash-money-flow får gå i första hand.

jag funderar mycket kring val man tvingas göra här i livet.
svårigheten nu ligger i att bestämma sig för om man föredrar
trygghet, lugn & välkänt eller osäkerhet, spänning och nyheter.
min vän, som väljer att vara anonym (om hon inte själv väljer att
avslöja sig) tycker inte det är något att fundera över:
"så den av alla du har gjort det med som har störst , DEN ska du ta"


här kommer några av korten från förra helgen;









/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0