Lars Winnerbäck du underbara människa!

jag kan inte säga att lars senaste skiva är min favorit av alla
hans album så därför hade jag kanske sänkt mina förväntningar 
inför konserten. blir helt enkelt inte lika berörd av de nya texterna
som av de gamla. Lars hade dock lyckats med en saling blandning av
nya och gamla låtar och det är helt sjukt hur bra han levererar,
låt efter låt.

det var något speciellt med att ha honom på hemmaplan. (plan, hehe.
i en idrottshall ju). LARS var här i BORÅS. och publiken var helt
fantastisk. han såg nöjd och rörd ut. och det är det jag gillar,
det märks verkligen att det går rakt in i hans musikaliska hjärta.

"För så högt som Boråspubliken skriker när Lars Winnerbäck kliver
upp på Boråshallens scen har ingen publik skrikit i hallen tidigare."

Borås Tidning

när jag stod där i hallen, tillsammans med 2499 stycken andra winnerbäckare,
undrade jag varför man någonsin ska göra något annat än precis just detta.
åh, man är så lugn och nöjd men ändå så uppe i varv och lycklig.

jag avslutar precis som BT:s recensent;

jag gick hem som en stolt boråsare.






Läs BTs recension här: 
http://www.bt.se/noje/rocktitanen-lars-winnerback-br-fick-borashallen-att-gunga-br(1638281).gm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0