sistanovember.

jag fick många besök när jag låg på sjukan.
men det var speciellt ett som förvånade.
du växte i mina ögon och fortsätte växa
under lördagskvällen. det är något spciellt med dig.
och mig.

i förmiddags överskattade jag mina krafter.
packade allt som ska med till mamma och efter
det var jag helt svag och darrig i benen. så
det har blivit en lugn dag.

jag invigde mina nya stövlar och gav mig ut på
två uppdrag jag fått av pappa;
1. fota farfars gamla bil så han kan sälja den.
2. gå till brevlådorna och hämta posten (här i skogen
kommer minsann inget direkt till dörren)



/ S


Kommentarer
Postat av: Moa

I love you :)

2009-11-30 @ 20:59:55
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0