1,2,3,4

1. jag bestämde mig för att man inte kan tacka nej till ett jobb
i dessa tider bara för att man inte vet vad man vill göra i framtiden.
så imorgon kl 06.30 börjar mitt nya liv som icke-arbetslös, som kommer
sträcka sig över minst 2 veckor. livet som inhyrd är aldrig säkert.

2. när jag kom hem från stan fick jag rycket och dammade, dammsög,
skurade golven och städade toaletterna. det får de nog vänja sig av med
nu när jag börjar jobba. dom har haft det bra här hemma ska ni veta!

3. när jag dammade i bokhyllan såg jag en Karin Fossum bok. då kom
jag att tänka på när jag lyckades lura claes att köpa en bok på ikea. han
hade bara läst en bok i sitt liv & den var skriven av henne. den nya boken
lästes dock aldrig. och så var det ju givetvis mitt fel att han köpte den.

4. jag fick se moa i cam & höra henne prata innan. det var skoj!


(försöker ladda upp en bild på londonmoa som
stryker kläder, men verkar inte funka.
provar igen senare)




PS. Grattis MADDE som fyller 18 år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0