mina älskade vänner

gick tillbaka och läste i min blogg. jag hade ett inlägg med vad
jag saknade & där fanns ett kort på några av mina närmsta
vänner där det stod "hur vi höll ihop förr".

jag saknar moa som har flyttat till London. min underbara moa
som jag delar så sjukt mycket med. jag saknar jonna, som i för
sig inte är så långt bort men som jag ändå inte har träffat på
evigheter känns det som. jag saknar sara som bor i halmstad
med sin älskade, & jag saknar saras kloka tankar och funderingar
över livet. jag saknar frida p, och tänker att sånna där middagar
som den vi hade på babbel i somras borde man ha fler av.
jag saknar erik som tjänar money money i norge. erik. kom hem.
och hälsa på i alla fall. jag är glad att jag har min angelica bara några
minuter bort, och att saknaden efter henne kommer redan efter en dag.
jag är lycklig för att frida oftast finns på andra sidan väggen.

det kan skrämma mig ibland, att vi sprids så fruktansvärt. ni hör ju;
london, göteborg, halmstad, norge.. jag vill ha hem er alla till borås.
och det är NU. samtidigt vet jag, att ni har det bra där ni är och gör
det som känns rätt. och för det beundrar jag er alla.




/ S


Kommentarer
Postat av: Moa

JAGSAKNARDIGOCKSÅ.UTANMELLANRUM.

2009-09-26 @ 14:25:36
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0