take me back

redan tisdagkväll. var tar min tid vägen?
jag & frida var på bio idag & flickan som lekte
med elden var fantastiskt bra. se den!


-

jag åt müsli i morses,
och tänkte på dig.
hur skönt det är
med avslut
. igen.

-

jag plågar verkligen mig själv.
min hjärna. med tankar.
stackars mitt huvud. som måste
stå ut med mig
. & mina tankar.
hela dagen.
till & med under morgonpasset
i P3.

-

jag mår bra.
jag känner nya vindar igen.
och jag kan bara le.





ofta när jag grubblar på saker, så tänker jag på gili.
när jag & moa cyklade runt ön. filmkvällar på resturangen
som sålde crepes med nutella. lugnet. friden.
jag vill tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill också tillbaka!

2009-09-23 @ 11:27:46
URL: http://moelimoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0